sobota, 2 lipca 2011

SPADAJĄCA GWIAZDA

I zwykle jest to oznaka szczęścia; trudno jednak mówić o nim w przypadku szwedzkiego koncernu.


H&M - drugi co do wielkości producent ubrań odnotowuje kolejne z rzędu spadki. Z jednej strony może to być spowodowane niedostatecznymi obniżkami w miesiącach letnich ubrań, z drugiej brak powiewu świeżości.


Impulsem może być dobrze rozreklamowana kolekcja Versace dla H&M z tym, że ograniczona liczba sklepów do których taka kolekcja trafia raczej nie sprawi imponującego wzrostu sprzedaży, co najwyżej wzrośnie zainteresowanie marką.


Sieciówki odzieżowe zmagają się z globalnymi echami kryzysu, a także z rosnącą ceną bawełny, siły roboczej. Chcąc utrzymać ceny, szukają innych rozwiązań, które pomogłyby choćby utrzymać sprzedaż. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz