Fałszywa kampania - prawdziwy slogan. Modowe Ćpuny.
Oficjalne stanowisko Sisley, marki wywodzącej się z marek funkcjonujących pod szyldem Benetton mówi o tym, że firma nie ma nic wspólnego z tą kampanią.
Zwolennicy kontrowersyjnych reklam Benettona mogą się czuć zawiedzenie. Według mnie, granice przyzwoitości zostały jednak przekroczone. Jako forma sztuki, mogłoby przejść, zwłaszcza bez podpisu 'Fashion Junkie' i co oczywiste bez nazwy marki. Ale jako reklama marki odzieżowej, kierowanej do grupy młodych odbiorców nie byłaby zbyt rozsądnym posunięciem.
Dwie młode dziewczyny z lufkami w rękach, które zamierzają 'wciągnąć' zapewne najnowszą kolekcję z nagłówkiem 'fashion junkie', to chyba jednak za dużo. Nikt z twórców nie chciałby chyba mieć na sumieniu młodych dziewczyn, które na swój sposób zrozumieją co oznacza bycie trendy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz